Jak byste se rozhodli, kdybych vám dal na vybranou ze dvou firem, které jsou v podstatě jedna jako druhá, jejichž nabídky se podobají jako vejce vejci, ale z nichž jedna sídlí na známé pražské adrese, zatímco ta druhá kdesi na periferii, na místě, o kterém možná skoro nikdo ani neslyšel nebo o něm neslyšel zrovna nic dobrého? Myslím, že je jasné, jak by to dopadlo. Vsadili byste coby na partnera na tu, která vypadá navenek daleko dokonaleji.Inu, i zde platí v přeneseném smyslu slova, že ‚šaty dělají člověka‘. I když fakticky v tomto případě sídlo dělá úspěšnou firmu.Zkrátka a dobře platí, že firma nejen že potřebuje sídlo, ale potřebuje takové sídlo, které ji bude adekvátně reprezentovat. Jenže jak si jistě domyslíte, není vzhledem k množství u nás existujících firem možné, aby každá sídlila výlučně na té nejlepší adrese, a neméně je pro takové sídlo rozhodujícím faktorem i jeho cena, protože si ne každý z podnikatelů může dovolit vlastnění objektu na místě s vynikajícím renomé.A co si tedy počít, když chce nebo vysloveně potřebuje některý z podnikatelů sídlo na dobré pražské adrese, jenže si ho jako takové nemůže dovolit? V takové chvíli se to dá vyřešit virtuálním sídlem. Výhodné je tu to, že se dá takové virtuální sídlo získat vcelku snadno, a že je velkou předností, již má toto virtuální sídlo cena Sídlo firmy Praha 5.Prostě se tu dá usídlit rychle, snadno a levně. Sice je skutečností, že se zde následně nedá provozovat ono podnikání jako takové, na to tu žádná firma nemá dostatek prostoru, ale přesto jde o užitečnou záležitost. Protože tu člověku dejme tomu přebírají a uschovávají nebo přeposílají poštu, vyřizují tu za něj podle dohody i kontakt s klienty a podobně.Ten, kdo si tak pořídí podobné virtuální sídlo, může podnikat klidně kdekoliv a za jakýchkoliv podmínek, aniž by to negativně ovlivnilo jeho pověst nebo ho to jinak zatěžovalo. A to přijde nejednou zaručeně vhod.