Ten z internetových podnikatelů, který podcení propagaci, si může být jist tím, že se dostane klidně i do hodně nezáviděníhodné pozice. I kdyby totiž byla jeho nabídka sebelukrativnější a web sebekrásnější, nezavítá k němu tolik potenciálních zákazníků, aby mu to zajistilo dostatečné příjmy, a tento tak bude v lepším případě příštipkařit a v horším případě zkrachuje. Proč je tomu tak? Je to vlastně docela prosté. Konkurence je na internetu jak známo velice silná, a vše je to navíc ještě komplikováno tím, že je internet přeplněn nepřeberným množstvím všelijakého materiálu, jenž orientaci na síti ještě více komplikuje, a proto nedostatečně propagovaný podnikatelský záměr nemá přílišné naděje na úspěch, na vyniknutí. Je tedy třeba neopomenout ani otázku reklamy. A pokud má tato vést ke kýženým výsledkům, je třeba velice zodpovědně vybírat a vsadit na to, co přinese nesporné výhody. Čímž je míněno to, že taková reklama musí přivádět potenciální klienty na jí propagovaný web a současně se starat i o to, aby se tento web posunul co nejvýše na žebříčku relevantních odkazů vyhledaných a prezentovaných po daném tématu pátrající veřejnosti. Ti z internetových podnikatelů, kteří se hodlají prosadit především v městech jako Brno nebo Praha, udělají logicky nejlépe, pokud vsadí na nabídky PPC Brno, respektive PPC Praha. Zde jde totiž o reklamy, které umožňují dosažení těch nejlepších možných výsledků v Googlu, Seznamu a dalších vyhledávačích v právě uvedených městech a jež zároveň zaručeně přivádějí na propagovaný web nové návštěvníky. Proč? Jednoduše proto, že se za takové reklamy neplatí fixní částka. Zde se platí za prokliknutí, tedy za skutečné dosažení výsledků. A proto se provozovatelé takové reklamy snaží a musí snažit o to, aby tato byla efektivní. A právě proto je rozumné právě na tento druh reklamy vsadit.